بهترین نوع ایمپلنت دندان چیست؟

بهترین نوع ایمپلنت دندان

بهترین نوع ایمپلنت دندان

برای انتخاب بهترین نوع  ایمپلنت دندان باید، قیمت، پشتیبانی شرکت سازنده و خدمات پس از فروش، میزان استخوان در دسترس، میزان استحکام استخوان و زمان ایمپلنت را در نظر گرفته و البته به برند و کشور سازنده ی آن نیز توجه نمایید. بهترین برندها معمولا ساخت کشورهای سوئیس و امریکا می باشند که شما در این مورد باید با پزشک خود مشورت نمایید. در ادامه این مقاله در این باره بیشتر صحبت خواهیم کرد.

علل نیاز به استفاده از برند معتبر ایمپلنت

به منظور پیشگیری از اختلالات در درمان ایمپلنت مانند جویدن و خوردن غذا بایستی سعی نمایید از بهترین برندهای موجود در بازار استفاده کرده و ایمپلنت دندانتان را به پزشک هایی معتبر بسپارید تا بعدا دندان های جدیدتان دچار اشکال نگردند. برند های نامرغوب ممکن است اشکالاتی چون عفونت، درد لثه و آسیب به دندان های مجاور را به دنبال داشته باشند.

بهترین نوع ایمپلنت دندان

رایج‌ ترین مواد مورد استفاده در ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندانی معمولا از جنس تیتانیوم یا زیرکونیوم هستند؛ مواد تیتانیوم رایج ترین مواد مورد استفاده در ساخت ایمپلنت ها می باشند و زیرکونیا مواد جدیدی هستند که برای ساخت ایمپلنت استفاده می شوند..
مواد موجود در ایمپلنت دندانی تیتانیوم بهترین مواد بوده و با طبیعت سازگار می باشد و امکان به وجود آمدن عوارضی همچون پس زدن ایمپلنت را به حداقل می رساند. این مواد با بدن انسان سازگار می باشد و با استخوان انسان نیز ترکیب می گردد اما در نظر داشته باشید مواد ایمپلنت زیر کونیا نیز از تجمع باکتری ها و میکروب ها در زیر دندان جلوگیری می کند.

انواع برند ایمپلنت دندان

همانطور که در پایین توضیح خواهیم داد 5 برند معتبر برای ساخت ایمپلنت دندان در سطح دنیا وجود دارد که اغلب توسط چند شرکت سوئیسی و امریکایی ساخته می شوند که نام این برندها را در پاراگراف های پایین ذکر خواهیم نمود.

توجه!

برای اطلاعات بیشت درباره بهترین نوع ایمپلنت دندان می توانید به مقاله معرفی برند ایمپلنت دندان در سایت مرجع دندانپزشکی با کلیک مراجعه بفرمایید.

کشورهای سازنده ی بهترین نوع ایمپلنت دندان

این کشورها عبارتند از:

  • سوئیس و شرکت اشترومن
  • شرکت نوبل بیوکر در سوئیس
  • زیمر بیومت در آمریکا
  • بیوهوریزونز در آمریکا
  • اشترامندر سوئیس
  • اس ای سی در امریکا
  • دنتس پلای سیرونا در سوئیس
    لازم به ذکر است که دو کشور سوئیس و امریکا بهترین و بیشنترین محصولات با کیفیت بالا را به بازار های جهانی صادر کرده و در برابر کشورهای دیگر حرف اول را می زنند.

عوارض برندهای نامرغوب ایمپلنت دندان

اگر ایمپلنت های شما نامرغوب باشند این امکان وجود دارد که لثه های شما این ایمپلنت را پس بزنند که خود عوارضی مثل عفونت اطراف پایه، درد، التهاب، سوزش و لق شدن پایه ی ایمپلنت و درست قرار نگرفتن تاج دندان پروتزی بر روی پایه ایمپلنت را به دنبال خواهد داشت.

چطور باید برند ایمپلنت دندان را انتخاب کرد؟

برند هایی که می خواهید استفاده نمایید باید شهرت جهانی داشته باشند. همچنین بایستی این پروتز ها از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری شده و مشخصات و کشور سازنده و…بر روی آن قید شده باشد.
اگر در این مورد شناخت کافی ندارید می توانید با دکتر خود مشورت نموده و بهترن برند را انتخاب کنید.
فروشگاه های کالای پزشکی نیز مشاور خوبی برای شما در این زمینه خواهند بود.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *