خدمات مرتبط به دندانپزشک زیبایی چیست؟

خدمات مرتبط به دندانپزشک زیبایی چیست؟

دندانپزشک زیبایی چه خدماتی را ارائه می دهد؟

دندانپزشک زیبایی همانطور که از نامش پیداست خدماتی در رابطه با زیبایی دندان به مشتریان خود ارائه می دهد، از آنجایی که داشتن دندان های مرتب، سفید و زیبا چهره را دوچندان زیبا می کند و تاثیر بسزایی در صورت دارد راه های مختلفی برای درمان مشکلات دندانی وجود دارد که برای زیبایی دندان ها موثر است در ادامه برخی از این روش را مطرح می کنیم.

  • کامپوزیت دندان
  • لمینت دندان
  • لیفت لثه
  • بلیچینگ دندان
  • ارتودنسی

خدمات مرتبط به دندانپزشک زیبایی چیست؟

کامپوزیت دندان چیست؟

برخی از افراد به دلایل مختلف مثل جنس بد دندان و یا رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان، دندان هایی نامرتب، شکسته و یا لپ پر دارند می توانند دندان های خود را کامپوزیت کنند، کامپوزیت موادی هستند که آن را بر روی دندان ها قرار می دهند این مواد معمولا از جنس ماتریکس رزینی، ذرات فیلر می باشد که پس از قرار گرفتن بر روی دندان های بیمار تراش خورده و توسط دندانپزشک زیبایی فرم داده می شود در نتیجه بیمار می تواند دندان های مرتب و سفیده داشته باشد.

لمینت دندان چیست؟

لمینت دندان نیز موادی مشابه کامپوزیت ها برای طراحی لبخند و فیسینگ دندان می باشند این مواد معمولا از جنس سرامیک می باشند و دوام بیشتری از کامپوزیت ها دارند اما هزینه آن برای هر واحد نسبت به کامپوزیت ها بیشتر می باشد. از آنجایی که لمینت دندان باید قالبگیری شود نسبت به کامپوزیت ها که در یک جلسه انجام می شوند در 2 الی 3 جلسه انجام خواهد شد.

لیفت لثه چیست؟

شاید خیلی از افراد را دیده باشید که هنگامی که می خندند لثه آن ها بیش از حد دیده می شود در این حالت یکی از روش های درمان برای آن ها انجام جراحی لیفت لثه توسط دندانپزشک زیبایی و یا جراح لثه می باشد در این جراحی لثه اضافه را بریده و دندان ها را از زیر آن نمایان می ککند.

خدمات مرتبط به دندانپزشک زیبایی چیست؟

بلیچینگ دندان چیست؟

افرادی که دندان های مرتب و سالمی دارند اما از رنگ آن ناراضی هستند می توانند دندان های خود را بلیچینگ کنند در این روش موادی را بر روی دندان ها قرار می دهند تا سفید شود.

ارتودنسی دندان چیست؟

دندان های بسیار نامرتب و یا فک جلو را فقط می توان با روش ارتودنسی درمان کرد، ارتودنسی روش های بسیار متنوعی دارد که با توجه به نظر متخصص ارتودنسی بهترین گزینه برای بیمار انتخاب خواهد شد.

امیدواریم با خواندن این مقاله خلاصه توانسته باشیم به شما کمک کنیم که برای برطرف کردن مشکلات زیبایی دندان و لثه کدام گزینه برای شما مناسب تر خواهد بود.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *