هزینه فیسینگ دندان چقدر است؟

هزینه فیسینگ دندان

هزینه فیسینگ دندان

داشتن لبخندی زیبا باعث افزایش اعتماد به نفس و زیبایی چهره می شود، شاید به نظر برخی از افراد دندان ها تاثیر بسزایی در زیبایی چهره ندارد اما کاملا برعکس است چرا که داشتن دندان های سفید و مرتب زیبایی شما را چندین برابر می کند، برخی از افراد به دلایل مختلف زیبایی دندان های خود را از دست داده اند و این مسئله باعث تاثیر منفی در زیبایی لبخند آن ها دارد، با مراجعه به دندانپزشک زیبایی می توان تمام نواقص دندان ها را برطرف کرد به این کار اصطلاحا اصلاح لبخند و یا فیسینگ گفته می شود، اما هزینه فیسینگ دندان چقدر خواهد بود و چگونه توسط دندانپزشک انجام خواهد شد همراه ما باشید.

هزینه فیسینگ دندان

هزینه کامپوزیت دندان 

عوامل موثر در هزینه فیسینگ دندان چقدر است؟

  • متخصص دندانپزشک: اگر فیسینگ دندان نزد دندانپزشکی باتجربه و دارای مهارت انجام شود، هزینه فیسینگ دندان نسبت به دندانپزشکی مبتدی و تازه کار بیشتر خواهد بود چرا که دستمزد ها متفاوت هستند.
  • موقعیت جغرافیایی: انجام فیسینگ دندان را کلان شهر هایی مانند شیراز یا تهران نسبت به شهرهای کوچک تر بیشتر خواهد بود.
  • نوسانات ارزی: از آنجایی که موادی که با آن دندان ها را فیسینگ می کنند همگی از برند های اروپایی، آمریکایی و یا کانادایی است، نوسانات ارز در هزینه فیسینگ دندان تاثیر خواهد داشت.
  • نحوه فیسینگ دندان: فیسینگ دندان با مواد کامپوزیت و لمینت انجام خواهد شد، اینکه شما و دندانپزشک کدام مواد را برای اصلاح لبخند انتخاب کنید با توجه به تفاوت در قیمت ها هزینه فیسینگ دندان نیز متفاوت خوهد بود.
  • تعداد واحد ها: برای فیسینگ دندان بسته به تعداد دندان هایی که باید برای اصلاح طرح لبخند بر روی آن ها کار شود هزینه ها نیز متفاوت خواهند بود.

هزینه لمینت دندان

آیا بیمه هزینه فیسینگ دندان را به بیمار پرداخت می کند؟

از آنجایی که فیسینگ دندان Veneer ) dentistry) جز کارهای زیبایی دندان به حساب می آید معمولا بیماررانی که تحت پوشش بیمه هستند نمی توانند هزینه ای بابت فیسینگ دندان از بیمه دریافت کنند، زیرا بیمه ها هزینه کارهای مربوط به زیبایی دندان را متقبل نمی شوند.

هزینه فیسینگ دندان

چرا برخی از دندان ها نیاز به ترمیم پیدا می کنند؟

  • رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان
  • پوسیدگی سطحی و بین دندانی
  • از بین رفتن مینای دندان
  • لپ پر شدن دندان ها

برای مشاهده لیست بهترین دندانپزشکان شیراز به همراه آدرس و شماره تماس کلیک کنید.

هزینه طراحی لبخند چقدر است؟

هزینه فیسینگ دندان یا همان طراحی لبخند با توجه به عواملی که در بالا ذکر شد متفاوت خواهد بود، برای آگاهی از هزینه دقیق طراحی لبخند باید به دندانپزشک مراجعه کنید، او با بررسی، معاینه و عکسبرداری تشخیص خواهد داد که چگونه دندان های شما را زیبا کند، با توجه به مواد ( کامپوزیت – لمینت )، برند مواد و تعداد واحد هایی که باید فیسینگ بر روی آن ها انجام شود، هزینه دقیق را به شما خواهد گفت و در صورت تمایل فیسینگ را برای شما انجام خواهد داد.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *