هزینه جرم گیری دندان چقدر است؟

هزینه جرم گیری دندان

هزینه جرم گیری دندان

دندان های شما ممکن است بر اثر گذشت زمان دچار جرم های ناشی از خوردن غذاهای رنگی شود، که با استفاده از مسواک، دهانشویه این جرم ها از روی دندان و بین دندان ها خارج نمی شوند، در این حالت نیاز به انجام جرم گیری دندان Tooth scaling می باشد. بهتر است جرم گیری دندان نزد دندانپزشکی باتجربه و قابل اطمینان انجام شود تا آسیبی به دندان ها و لثه های بیمار وارد نشود، یکی از سوالاتی که ممکن از برای تمام بیمارانی که نیاز به انجام جرم گیری دندان را دارند پیش می آید این است که هزینه جرم گیری دندان چقدر خواهد بود؟ برای پاسخ به این سول ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

هزینه جرم گیری دندان

عوامل موثر در هزینه جرم گیری دندان چیست؟

  • دندانپزشک متخصص: تخصص دندانپزشک می تواند در هزینه جرم گیری دندان موثر باشد هرچه تجربه و مهارت دندانپزشک بیشتر باشد هزینه جرم گیری دندان بیشتر خواهد بود.
  • مطب و کلینیک: هزینه جرم گیری در مطب و کلینیک های دندانپزشکی بسته به موقعیت آن می تواند کمی متفاوت از نرخ ثابت آن باشد.
  • موقعیت جغرافیایی: معمولا هزینه جرم گیری دندان در کلان شهر هایی همچون شیراز، تهران و… بیشتر از شهر های کوچک و کم جمعیت می باشد.
  • تعداد جلسات: هرچه تعداد جلسات برای جرمگیری دندان بیشتر باشد هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

آیا بیمه های درمانی هزینه ای بابت جرم گیری دندان به بیمار پرداخت می کنند؟

بسته به بیمه ای که بیمار تحت نظر آن می باشد ممکن است درصدی از هزینه جرم گیری دندان به بیمار برگرداننده شود اما اکثر بیمه ها هزینه ای بابت جرم گیری دندان به بیمار پرداخت نمی کنند.

آیا جرم گیری دندان باعث سفید شدن دندان هامی شود؟

خیلی از افراد تصور می کنند با جرم گیری رنگ دندان های آن ها سفید می شود، شاید در مواردی که دندان ها بیش از حد جرم داشته باشند دندان تا حدی تغییر رنگ دهد اما در کل زردی به وجود آمده در رنگ و مینای دندان با جرم گیری از بین نخواهد رفت روش های دیگری همچون پالیش و یا بلیچینگ دندان برای افرادی که دوست دارند دندان هایشان سفید شود مناسب تر می باشد.

هزینه جرم گیری دندان

علت جرم دندان چیست؟

  • استفاده نکردن از مسواک درست و مناسب و یا مسواک نزدن
  • استفاده از خمیر دندان های نامرغوب
  • خوردن بیش از حد چای و قهوه
  • خوردن غذاهای رنگی زیاد
  • استفاده از سیگار و قلیان

توجه!

اگر در شهر شیراز زندگی می کنید می توانید برای مشاهده لیست بهترین دندانپزشکان در شیراز به همراه اطلاعات تماس و آدرس کلیک کنید.

هزینه جرم گیری دندان چقدر است؟

هزینه جرم گیری دندان بسته به عواملی که در بالا ذکر شد بین 350 تا 450 تومان می باشد. اما برای اطلاع از هزینه دقیق جرم گیری می توانید به دندانپزشک مراجعه کنید او با بررسی دندان های شما و مشخص کردن تعداد جلسات برای جرم گیری هزینه دقیقی را برای شما مشخص خواهد کرد.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *