هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی

هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی

ترس زیاد برخی از بیماران در دندانپزشکی و ایجاد حالت تهوع و رفلکس گگ و عوامل دیگر باعث می شود تا برخی افراد خدمات دندانپزشکی خود را تحت بیهوشی Dentist under anesthesia انجام دهند، در این روش دندانپزشک ابتدا بیمار را با دارو آرامبخش و یا بیهوشی، خواب می کند و اقدامات لازم را بر روی دندان بیمار انجام می دهد، اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که نیاز به دندانپزشک تحت بیهوشی دارید احتمالا اولین سوالاتی که برای شما پیش می آید این است که این روش چگونه انجام می شود و هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی چقدر است؟ برای پاسخ در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی

عوامل موثر در هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی چقدر است؟

  • تخصص دندانپزشک: هزینه دندانپزشکی با بیهوشی بسته به تخصص دندانپزشک، مهارت و تجربه او متفاوت خواهد بود.
  • نوع خدمات: هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی بسته به نوع مشکل دندان که دندانپزشک باید بر روی آن درمان انجام دهد متفاوت خواهد بودزیرا هر مشکلی که برای دندان به وجود می آید مانند عصب کشی، ترمیم، ارتودنسی، امپلنت و…. هزینه متفاوتی دارد.
  • موقعیت جغرافیایی: معمولا هزینه های مربوط به دندانپزشکی با بیهوشی در کلان شهرهایی مانند شیراز و یا تهران بیشتر از شهرهای کوچک خواهد بود.
  • استفاده از مواد بیهوشی: برای تمامی خدمات دندانپزشکی که توسط دندانپزشک انجام می شود  هزینه جدا بابت بیهوشی و آرامبخش دریافت خواهد شد.
  • هزینه دندانپزشکی کودکان با بیهوشی با هزینه دندانپزشکی بزرگسالان با بیهوشی متفاوت خواهد بود.

آیا بیمه هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی را به بیمار پرداخت می کند؟

بسته به نوع خدمات دندانپزشکی و نوع بیمه ای که بیمار تحت پوشش آن می باشد، درصدی و یا تمامی هزینه دندانپزشکی به بیمار برگرداننده خواهد شد.

هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی

خدمات دندانپزشکی قابل انجام با بیهوشی و آرامبخش

انواع بیهوشی در دندانپزشکی

  • آرامبخش خوراکی
  • آرامبخش عمیق
  • بیهوشی عمومی

هزینه دندانپزشکی با بیهوشی و آرامبخش

با توجه به عواملی که در بالا ذکر شد هزینه ها بسیار متفاوت خواهد بود برای اطلاع از هزینه دقیق دندانپزشکی برای مشکل دندان خود باید به دندانپزشک مراجعه کنید او با معاینه و عکسبرداری هزینه دقیق آن را با توجه به نوع درمان برای شما مشخص خواهد کرد.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.

 

5 دیدگاه برای “هزینه دندانپزشکی تحت بیهوشی چقدر است؟”

  1. با سلام .من تمامی دندانهایم خراب شده وازترس دندان پزشکی دیگر قابل درمان نیستند وباید کشیده شود ایا امکان دارد با بیهوشی عمومی تمام ریشه های دندانهایم را بکشند تا بعد از ترمیم لثه هایم برای دندان مصنوعی اقدام کنم یا خیر

    1. سلام وقت بخیر
      جهت اخذ مشاوره رایگان از دندانپزشکان معرفی شده لطفا با شماره های مطب تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *