انتقال دندان مصنوعی به ایمپلنت

دندان مصنوعی

انتقال دندان مصنوعی به ایمپلنت چگونه است؟

دندان های مصنوعی سال هاست که مورد استفاده انسان ها قرار می گیرد . این دندان ها در بعضی موارد آزار دهنده بوده و بیشتر از اینکه مزایایی داشته باشند باعث ناراحتی شما می گردند. به عنوان مثال به هنگام غذا خوردن ممکن است تکه های غذا به زیر دندان مصنوعی نفوذ کرده و حس نامطبوعی به شخص دست دهد. در این حالت بهترین راه این است که دندان مصنوعی را به ایمپلنت تغییر داده و به طور دائم و بادوام به دندان هایی محکم دست پیدا کنید.

انتقال دندان مصنوعی به ایمپلنت

دندان مصنوعی یا همان پروتز دندان متحرک چیست؟

این پروتز ها جانشین دندان های از دست رفته ی شما شده و شما احساس می کنید به راستی دندان های خودتان می باشد. این دندان مصنوعی برای جانشینی دندان های از دست رفته، گزینه ی بسیار مناسبی می باشند. بدین ترتیب شما دو قوس دندانی کامل برای فک بالا و فک پایین خواهید داشت و حس خواهید کرد که تازه متولد شده اید.

فواید انتقال دندان مصنوعی به ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان، شکل طبیعی فک و توده ی استخوانی را حفظ کرده و نیازی به جایگزینی چیز دیگری ندارد . دندان های مصنوعی نمی توانند توده ی استخوانی را حفظ کنند و به مرور احساس می شود که لثه ی فرد، کوچک و کوچک تر می گردد و در نهایت لثه تحیل کامل می رود. زمانی می رسد که شما احساس خواهید نمود که دندان های مصنوعی آزار دهنده بوده و دنبال راه حلی برای رفع این مشکل خواهید بود که ایمپلنت دندان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

مشکلات دندان مصنوعی

همانطور که پیشتر اشاره کردیم دندان های مصنوعی فرم چهره و اسکلت صورت را تغییر داده و کارایی خوبی ندارند. دندان های مصنوعی ممکن است فرد را به هنگام غذا خوردن اذیت کنند و روزی می رسد که حس می کنید از این دندان ها خسته شده اید و به دنبال راه بهتری برای جایگزینی دندان های مصنوعی خواهید بود که ایمپلنت بهترین راه برای شما می باشد. استفاده طولانی مدت از این دندان ها نیز باعث افتادگی و چروک صورت در ناحیه گونه و چانه نیز خواهد شد.

انتقال دندان مصنوعی به ایمپلنت

فواید ایمپلنت

ایمپلنت می تواند توده ی استخوان را حفظ کرده و حالتی طبیعی را در صورت فرد ایجاد نماید. ایمپلنت های دندانی در استخوان فک قرار گرفته و ناراحتی خاصی برای افراد به وجود نمی آورند و درست مثل دندان های واقعی فرد عمل می کنند. این ایمپلنت ها برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود زیرا نیازی به تغییر آن نخواهید داشت.

توجه!

برای اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت دندان بدانید به مقاله ما در اینباره سر بزنید.

آیا می‌توانم از دندان مصنوعی به ایمپلنت دندان تغییر دهم؟

بله این کار به راحتی امکان پذیر است . شما می توانید در این مورد به دندانپزشک خود مراجعه کرده و از او بخواهید که ایمپلنت را جایگزین دندان های مصنوعی شما کند. شاید این کار هزینه ی بالایی داشته باشد اما ارزش آن را دارد که شما حس کنید تازه متولد شده اید.

انتقال چگونه است؟

در ابتدا باید جهت فرایند انتقال پیوند استخوان را انجام دهید. ایمپلنت یک جراحی است که طی آن، پیچ دراستخوان، مانند یک پایه قرار می گیرد و مانند یک ریشه عمل می کند. ایمپلنت ها دو تا شش ماه بعد جوش می خورند و پس از آن است که بهبودی دندان های جدید شما حاصل می گردد.

هر گونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *