هزینه لیفت لثه در سال 1401 چقدر است ؟

هزینه لیفت لثه

هزینه لیفت لثه

لبخند زیبا یکی از اصلی ترین علت های زیبایی چهره افراد است، که کاملا بستگی به دندان ها و لثه های مرتب و سفید دارد. یکی از مشکلاتی که برای برخی از بیماران به وجود می آید و به خاطر آن به دندانپزشکی مراجعه می کنند. لبخند لثه ای می باشد به دلایل مختلفی برخی از افراد لثه هایشان بسیار پایین و یا بالا است و این مسئله می تواند باعث کمبود اعتماد بنفس برای خندیدن شود، هنگامی که بیمار برای رفع مشکل لثه به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کند او با بررسی و معاینه تشخیص خواهد داد چه روشی برای برطرف کردن مشکل لثه شما مناسب است، اما هزینه لیفت لثه چقدر است و بستگی به چه چیزی دارد؟

هزینه لیفت لثه

عوامل موثر در هزینه لیفت لثه چیست ؟

  • دندانپزشک زیبایی: معمولا برای انجام جراحی لیفت لثه هر چه مهارت و تجربه دندانپزشک بیشتر باشد هزینه دستمزد او نسبت به دندانپزشکی مبتدی بیشتر خواهد بود.
  • نوع جراحی: بعد از معاینه دندان ها اینکه دندان شما نیاز به بالا کشیدن یا پایین کشیدن دندان دارد و نوع جراحی که دندانپزشک انجام می دهد هزینه متفاوتی دارد.
  • بیمه دندانپزشکی: بیمارانی که تحت پوشش بیمه هستند بسته به نوع بیمه آن ها مقداری از هزینه و یا تمام هزینه آن توسط بیمه به دندانپزشک پرداخت می شود، اما اگر جراحی لیفت لثه برای بیمار فقط جنبه زیبایی داشته باشد ممعولا بیمه هزینه ای بابت آن پرداخت نخواهد کرد.
  • موقعیت جغرافیایی: معمولا جراحی لیفت لثه در شهر های بزرگ مانند شیراز، تهران و… نسبت به شهر های کوچک بیشتر است.

برای مشاهده لیست بهترین دندانپزشکان شیراز کلیک کنید

علت عدم تناسب لثه ها چیست؟

    • استفاده از داروهایی خاص ممکن است باعث پایین آمدن لثه ها و پوشاندن دندان ها شود.
    • برخی بیماری ها ممکن است باعث بدفرمی لثه و در نهایت پایین آمدن آن ها شود.
    • برخی از افراد به صورت ژنتیکی لثه های پایینی دارند.
    • ارتودنسی به مدت طولانی باعث خواهد شد که لثه ها پایین آید.
    • یکی  از علت های اصلی بالا رفتن لثه ها تحلیل لثه می باشد، این مشکل می تواند باعث خرابی و حتی افتادن دندان شود و باید هرچه سریع تر درمان شود.

هزینه لیفت لثه

هزینه لیفت لثه با لیزر در سال 1401 چقدر است؟

هنگامی که به دندانپزشک زیبایی مراجعه می کنید پزشک بهترین روش درمان را برای برطرف کردن مشکل لثه شما انتخاب می کند یکی از روش های لیفت لثه با لیزر می باشد در این روش لثه را کوتاه می کنند تا دندان ها مشخص شود و حدود هزینه لیفت لثه با لیزر یا جینجیوکتومی(gingivectomy) آن بین 3.500.000 تا 6.000.000 میلیون تومان می باشد. در جراحی از بین بردن لثه بالا نیز لثه را با جراحی به سمت پایین می کشند تا ریشه دندان ها پوشیده شود و هزینه آن بین 3.500.000 تا 6.000.000 میلیون می باشد.

هر گونه کپی برداری از این محتوا ممنوع و شامل پیگرد می باشد.

یک دیدگاه برای “هزینه لیفت لثه در سال 1401 چقدر است ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *