ماه: آذر 1399

هزینه کاشت ایمپلنت دندان در سال 99 چقدر است؟

هزینه کاشت ایمپلنت دندان برخی از دندان ها به حدی خراب و پوسیده می شوند. که دیگر با هیچ روشی نمی توان آن ها را درمان کرد و تنها راه کشیدن و خارج کردن دندان می باشد. تا آسیب جدی تر به دندان های مجاور وارد نکند. کشیدن دندان می

هزینه لیفت لثه در سال 99 چقدر است ؟

هزینه لیفت لثه لبخند زیبا یکی از اصلی ترین علت های زیبایی چهره افراد است، که کاملا بستگی به دندان ها و لثه های مرتب و سفید دارد. یکی از مشکلاتی که برای برخی از بیماران به وجود می آید و به خاطر آن به دندانپزشکی مراجعه می کنند. لبخند

هزینه جراحی دندان عقل در سال 99 چقدر است ؟

هزینه جراحی دندان عقل دندان عقل جز سومین دندان های آسیابی به شمار می آید که در انتهای فک بالا و پایین در هر دو طرف قرار دارند. و جز بی کاربردترین دندان ها در هان همه به شمار می آید. از آنجایی که معمولا دندان های عقل ممکن است

هزینه روکش دندان در سال 99 چقدر است ؟

هزینه روکش دندان عوامل زیادی می تواند باعث این باشد که دندان های شما نیاز به روکش داشته باشد یکی از عوامل اصلی آن عصب کشی دندان است اما ممکن است شما با مراجعه به دندانپزشک و انجام معاینات و عکسبرداری توسط او نیاز به روکش دندان داشته باشید، اولین

هزینه عصب کشی دندان در سال 99 چقدر است؟

هزینه عصب کشی دندان یکی از دلایل رایج مراجعه بیماران به دندانپزشکی عصب کشی دندان می باشد. در اکثر مواقع دندانی که مدت هاست نیاز به ترمیم و رسیدگی دارد اما به آن اعتنا نمی شود در نهایت با درد شدیدی بیمار را اذیت می کند تا جایی که باید

هزینه پر کردن دندان در سال 99 چقدر است ؟

هزینه پر کردن دندان یکی از اساسی ترین مشکلات مربوط به دندان و لثه پوسیدگی دندان می باشد که به علت های بسیار زیاد و متفاوتی به وجود می آید. برخی از پوسیدگی هایی که در دندان افراد به وجود می آید نیاز به ترمیم دارد. و ممکن است دانستن

حقایق عجیبی که درباره آبسه دندان نمی‌دانستید

آبسه دندان یا (dental abscess) نوعی چرک است که در داخل دندان‌ها یا لثه‌ها تشکیل می‌شود. آبسه به طور معمول ناشی از عفونت باکتریایی است، و غالباً یکی از مواردی است که در مغز دندان یا پالپ نرم دندان جمع شده است. باکتری ها به صورت گسترده در پلاک وجود